•Explicar un conte sobre el circ que introdueixi la unitat.
•Utilitzar les disfresses i el maquillatge per despertar l’interès dels alumnes.
•Cantar cançons relacionades amb el carnestoltes i el circ.( Cançons i música: El pallasso, Hi havia una vegada, Jo tinc una careta que sembla una caseta.)
• Acolorir i pegar llanes i cotó o gomets en una làmina amb la cara del pallasso.
• Col·laborar en la construcció de les maraques amb taps, recipient actimel..
• Amb la silueta d’un nen acolorida després per ells, fem un retallable que representa la figura del pallasso, amb el qual li podem anar vestint conforme correspongui al seu rol.
• Construir una sardina farcida: pintar la sardina en paper continu, acolorir-la de colors blaus .
• Decorar l’aula.
• Durant diverses sessions, els nens jugaran amb teles, es mouran al ritme de la música i es disfressaran com vulguin.
• Construcció amb la col·laboració de les famílies del bagul de disfresses.
• Treballar l’expressió corporal amb la cara i el cos: el gest, les ganyotes, els estats d’ànim…
• Treballar el carnestoltes , explicant segons com el visquin els nostres nens i nenes.
• Participar a la programació de la festa de carnestoltes.
•El dia de la festa de carnestoltes organitzar una actuació d’un pallasso i animar als alumnes a participar.